Membres del grup EDO participen en el curs Empowering Education in Europe (E3)

12.3.2018
Formació -

Les professores Georgeta Ion i Anna Díaz han participat durant la setmana del 5 al 9 de març en el curs Empowering Education in Europe (E3) que enguany s’imparteix al University College de Cophenaguen (UCC).

Durant la setmana del 5 de març, les professores Georgeta Ion i Anna Díaz han impartit docència a un grup de 22 estudiants internacionals que participen un programa d’intercanvi al University College de Cophenaguen, entre elles 4 estudiants del Grau d’Educació Primària de la Universitat Autònoma de Barcelona. Les professores han impartit part del mòdul formatiu sobre educació per la ciutadania, fent reflexionar als estudiants sobre els reptes que afronta la societat i l’educació en un entorn que cada cop és més global i divers.

El curs Empowering Education in Europe (E3) s’estructura en 4 mòduls formatius, més un de pràcticum en escoles d’educació primària, que s’imparteixen durant els mesos de febrer, març, abril, maig i juny. Participa professorat de la Universitat Autònoma de Barcelona (Espanya), del University College de Cophenague (Dinamarca), del Odisee University College (Bèlgica) i de la Pädagogische Hochschule Steiermark (Àustria). E3 s’imparteix des del curs 2016/2017, impartint-se cada any en una universitat diferent. Durant el curs 2019/2020 està previst que s’imparteixi a la Facultat de Ciències de l’Educació de la UAB.

Per a més informació sobre el projecte, fes clic aquí.

• Enviar a un amic