Mª del Mar Duran Bellonch

Departament de Pedagogia Aplicada
Edifici G6-245
Campus de Bellaterra
08193, Bellaterra (Cerdanyola del Vallès)

Professora Agregada
Nota biogràfica:

Llicenciada en Filosofia i Lletres i Doctora en Pedagogia per la UAB. Professora del Departament de Pedagogia Aplicada des de 1995. Està especialitzada en formació per a la constitució i gestió de grups i equips de treball en contextos educatius. Investiga sobre les dinàmiques dels grups i de les organitzacions empresarials, de l’administració pública, de diferents nivells del sistema educatiu i universitàries, centrant-se en temes de lideratge, de gestió del coneixement i de gènere. Ha publicat els resultats de la recerca duta a terme tant en llibres d’editorials de reconegut prestigi, com en revistes d’impacte nacional i internacional.

Línia(es) de recerca:
Gènere i gestió a la Universitat; Gestió d'equips de treball; Dinàmica de grups; Direcció d'institucons formatives; Gestió del Coneixement.