Mònica de Arteche realitza estada curta a l'EDO-UAB

06.2.2018
El grup -

Durant la seva estada, la professora de Arteche s'entrevistarà amb professorat i experts vinculats a l'àmbit de l'emprenedoria.

Durant els dies 29 de gener i 9 de febrer de 2018 EDO-UAB acollirà Mònica de Arteche, professora de la Universitat Argentina de l'Empresa. Durant aquesta estada, la professora de Arteche mantindrà diferents entrevistes amb professorat vinculat al grup EDO-UAB i un altre vinculat al departament d'Economia i Empresa de la Universitat Autònoma de Barcelona. L'objectiu d'aquestes entrevistes serà aprofundir en el treball realitzat en l'àmbit de la creació i gestió del coneixement i la promoció de la innovació en organitzacions de caràcter productiu. Referent a això, s'entrevistarà també amb el responsable de programes formatius del Centre d'Estudis Jurídics i Formació Especialitzada amb l'objectiu de conèixer en profunditat el desenvolupament del programa ‘Compartim’.

A més, també farà una visita a la seu de Barcelona Activa, durant la qual s'entrevistarà amb els responsables del programa d'Emprenedoria i incubació d'empreses per aprofundir en les línies de treball que s'impulsen des d'aquesta entitat. D'altra banda, assistirà també a una reunió amb els responsables de Infinitum Factory, entitat ubicada a Sabadell el principal objectiu és facilitar el coworking i l'establiment de sinergies entre empreses consolidades i altres en procés de consolidació i creació.

Mònica de Arteche és doctora en Organitzacions Universitat Complutense de Madrid. Màster en Informàtica Educativa de la UNED d'Espanya. "Planejament Estratègic en l'Ensenyament Superior" Institute for Educactional Management of Harvard University - U.Monterrey, Planificació i gestió de projectes de R & D. Internacional (OEI.AECID.CSIC UPV). Actualment desenvolupa la seva activitat professional com a professora titular de la Universitat Argentina de l'Empresa i professora Universitat de San Andrés (UDESA) i Universitat Torcuato Vaig donar Tella (UTDT). Avaluadora CONEAU. És també consultora en Knowledge Management. Models de KM i Innovació (Diagnòstic Implementació i Avaluació). Clústers. Capital Humà. Aprenentatge Organitzacional. Cultura i estructura organitzacional. Balanç Scorecard i Impacte del coneixement en el negoci.

• Enviar a un amic