Mòduls del Màster en docència i gestió universitària a Panamà

18.12.2017
Formació -

Representants de l’EDO duen a terme activitats a la SENACYT de Panamá i la UNACHI de l’11 al 15 de desembre.

El director del Grup EDO, Joaquín Gairín, ha viatjat a Panamà per cursar diferents activitats relacionades amb el programa de màsters que proposa l’EDO. En aquest sentit, durant la setmana de l’11 al 15 de desembre, Gairín ha impartit formació sobre els mòduls de Desenvolupament i millora acadèmica sobre el Màster en formació i gestió universitària a la Universitat Autònoma de Chiriquí.

Els continguts relacionats tenen a veure amb programes de desenvolupament acadèmic per al desenvolupament, amb exemples de diferents plans de formació, i sistemes i models d’avaluació així com estratègies de Desenvolupament Organitzacional.

El màster va adreçat al professorat i a gestors de les universitats així com professionals de l’educació superior motivats per la reflexió i la innovació en la docència universitària. El màster permet analitzar les actuals tendències en l'organització de la docència universitària, desenvolupar competències vinculades amb la planificació i l'acompliment de l'avaluació acadèmica i promoure l'intercanvi d'experiències vinculades al desenvolupament institucional.

A banda, la setmana també servirà per donar recolzament al desenvolupament de les tesis de finals de màster, les quals s’han de presentar del 14 al 18 de març, i analitzar amb la Secretaria Nacional de Ciència i Tecnologia de Panamà (SENACYT) la concreció d’una nova edició del Màster en Educació (Especialitat en Didàctica de les Matemàtiques). Aquí podeu veure més informació relacionada sobre aquest màster.

• Enviar a un amic