Màster Oficial – Recerca en Educació

19.6.2017
Formació -

El grup EDO coordina una de les set especialitats del màster en Recerca en Educació de la Universitat Autònoma de Barcelona.

El màster de Recerca en Educació de la UAB pretén capacitar professionals que, des de la investigació, puguin donar resposta a demandes socials, acadèmiques i professionals relacionades amb l’educació. Aquest ha obtingut la nova distinció International Master’s Programme (IMP) atorgada per la Generalitat de Catalunya. Els mòduls del curs per l’any 2017-2018 s’impartiran en horari de tarda de 17 a 21 hores.

Aquest màster contempla set especialitats en el seu pla d’estudis:

- Currículum i Processos d'Innovació en Educació
- Desenvolupament i Gestió de les Organitzacions per al canvi
- Desigualtats, Investigació i Acció Educativa
- Didàctica de la Llengua i la Literatura
- Didàctica de les Ciències Socials
- Art, Cos i Moviment
- Educació Científica i Matemàtica

El grup EDO de la Universitat Autònoma de Barcelona és l’encarregat de coordinar la línia sobre “Desenvolupament i gestió de les organitzacions per al canvi. Les competències adquirides pels estudiants en aquest màster obren les portes d’accés a altres ocupacions vinculades amb l’assessorament a administracions públiques i organitzacions i empreses en tots aquells àmbits vinculats a l’educació i la formació.

Altres sortides professionals d’aquest màster son l’assessorament a centres educatius per a la resolució de problemes vinculats a l’ensenyament, la direcció i consultoria editorial i la planificació i gestió d’institucions de l’àmbit de l’educació no formal entre moltes altres opcions ocupacionals.

Per a més informació consultar: https://goo.gl/KVdyHT

• Enviar a un amic