Màster de formació en TAC: gestió del talent, aprenentatge i innovació a les organitzacions

07.1.2014
Formació -

Aquest màster proporciona els coneixements i eines relacionades amb la gestió del talent i l'aprenentatge a les organitzacions utilitzant les TIC i els nous mitjans de relació social.

El present màster proporciona coneixements i eines relacionades amb la gestió del talent i de l'aprenentatge en les organitzacions utilitzant les TIC i els nous mitjans de relació social . D'una banda, busca proporcionar uns coneixements actualitzats sobre la utilització de les TIC i TAC , per altra , els acompanya d'estratègies , instruments i desenvolupaments que serveixen tant per il·lustrar les reflexions teòriques que es fa com per reforçar l'enfocament aplicat i professionalitzant de la proposta.

Aquest Màster, únic al mercat internacional , es vincula a iniciatives i desenvolupaments previs realitzats des del Departament de Pedagogia Aplicada ( concretament , el Màster en Noves tecnologies aplicades a l'educació, promogut en el marc de l'Institut Universitari de Postgrau [ IUP ] , que va realitzar més de 15 edicions des de l'any 2.000 ) i des de l'empresa AEFOL ( www.aefol.com ) , líder en serveis de màrqueting per a empreses d'e-learning i RRHH i organitzadora des de l'any 2002 del Congrés Internacional i Fira professional EXPOELEARNING ( www.expoelearning.com ) a Espanya i Llatinoamèrica.

Modalitat:

Crèdits:

Objectius
- Conèixer i revisar les noves tendències formatives en les organitzacions del s. XXI.
- Analitzar críticament les possibilitats i les limitacions de les tecnologies 2.0 per a la formació i desenvolupament de les organitzacions.
- Analitzar el paper del formador en el context actual.
- Capacitar professionals de l'àmbit de la formació en coneixements, habilitats, estratègies i eines que permetin una òptima gestió de la formació en les seves organitzacions.
- Formar tècnics en 'Socialearning', proporcionant coneixements, estratègies i instruments per a la intervenció.
- Afavorir l'intercanvi d'experiències entre professionals de la formació.

Competències especifiques:
- Analitzar models de formació en i per a les organitzacions del segle XXI.
- Identificar i valorar críticament alternatives formatives relacionades amb la gestió del talent i l'aprenentatge organitzacional vinculades amb les noves tecnologies.
- Planificar, desenvolupar i avaluar plans de formació i itineraris formatius amb la presència de les TAC.
- Analitzar i valorar sistemes i desenvolupaments de l'e-learning.
- Conèixer i aplicar estratègies per al desenvolupament de la formació en les organitzacions. Elaborar plans de negoci i de màrqueting relacionats amb els processos de formació 2.0.
- Elaborar informes sobre context aplicats.
- Desenvolupar estudis i investigacions sobre formació 2.0.
- Liderar i gestionar grups de professionals que treballen col.laborativament en el marc d'organitzacions participatives.
- Assessorar i intervenir en problemes o processos relacionats amb la formació, gestió del talent i promoció de la innovació en les organitzacions.

Requisits d'admissió:
Diplomats o Llicenciats universitaris, Titulats de grau, vinculats professionalment a la formació reglada i no reglada.

Per a més informació, seguir els següents enllaços:
Tríptic informatiu: http://goo.gl/SAqyCQ
Més informació sobre el Màster: http://goo.gl/Zn7TXw