Mª Jesús Comellas i Carbó

Departament de Pedagogia Aplicada
Edifici G6-248
Campus de Bellaterra
08193, Bellaterra (Cerdanyola del Vallès)

Professora emèrita
Nota biogràfica:

M. Jesús Comellas i Carbó. Mestra, Doctora en Psicologia, Professora emèrita titular d’Orientació Educativa del Departament de Pedagogia Aplicada de la Universitat Autònoma de Barcelona. Directora del grup d’Investigació GRODE (Grup de Recerca, Orientació i Desenvolupament Educatiu). de la UAB. Coordinadora dels projecte OVE (Observatori de la Violència a les Escoles) que es porta a terme a 28 centres educatius. Dinamitzadora del Projecte de la Diputació de Barcelona: Espais de debat educatiu amb i per a les   famílies que s’implementa endiferents municipis de la província con la participació de la comunitat i professionals relacionats con la infància i adolescència. Coordinadora del grup XEC3 (Xarxa d’Experiència, coneixement i Capital Cultural).

Col·labora amb mitjans de comunicació: ARA, Catalunya ràdio, 8TV, Xarxa de Televisions locals i altres.

Línia(es) de recerca:
Previsió de la violència a les escoles, debat educatiu amb les famílies en el marc de la comunitat, relacions multigeneracionals.