La UAB entre les 100 millors universitats

10.3.2017
Premis -

La 7ª edició del World University Rankings by Subject posiciona a la UAB entre les 100 millors universitats del món en dotze àmbits diferents.

Quacquarelli Symonds (QS) ha fet públics els resultats de la setena edició del QS World University Rankings by Subject, on la Universitat Autònoma de Barcelona està entre les 100 millors universitats del món en Arqueologia, Llengües Modernes, Ciències Agrícoles i Forestals, Geografia, Ciències Ambientals, Antropologia, Ciències de la Comunicació, Economia, Ciències Polítiques i de l’Administració, Sociologia i estudis relacionats amb l’esport.

A més a més, l’estudi també situa a la UAB entre les 150 millors universitat del món en Filosofia, Matemàtiques, Física, Educació i Estadística, i entre les 200 millors en Art i Disseny, Llengua i Literatura Anglesa, Historia, Enginyeria Química, Medicina, Farmacologia, Psicologia, Química i Dret.

QS classifica 1.117 universitats del món en 46 matèries i els seus rànquings són considerats els més prestigiosos del món, juntament amb el Times Higher Education i el Academic Ranking of World Universities de Shangai.

El rànquing es pot consultar a la web: http://www.topuniversities.com/subject-rankings

• Enviar a un amic