La cinquena edició del FIET ja té llesta la seva programació

25.4.2018
Activitats -

Aquesta edició constarà de quatre simposis, un diàleg i una conferència, a més de quatre taules de comunicacions.

El 26 de juny se celebra el Fòrum Internacional d’Educació i Tecnologia FIETxs 2018 a la Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport Blanquerna de la Universitat Ramon Llull amb el lema ‘Educació, ètica i civisme digital’.

Enguany la coordinació de l’esdeveniment serà a càrrec del responsable de la línia EduTIC -Dr. Miquel Àngel Prats-, membre del grup de recerca consolidat PSITIC (grup de recerca en Pedagogia, Societat i Innovació amb el suport de les Tecnologies de la Informació i la Comunicació de la Universitat Ramon Llull) liderat pel Dr. Jordi Riera.

El lema d’aquesta edició FIETxs 2018 s’adapta i segueix amb els objectius generals del FIET: reflexionar i fer propostes de caire transformador a partir dels resultats de la recerca i de les evidències que aquesta ens aporta.

Aquesta edició constarà de quatre simposis, un diàleg i una conferència, així com de quatre taules de comunicacions tant per a joves investigadors com per a professionals de la recerca en tecnologia educativa. El diàleg inaugural, moderat per la periodista Carme Peiró, comptarà amb la presència del Dr. Juan Cristóbal Cobo, director del Center for Research-Ceibal Foundation i de la Dra. Anna Pagès, professora titular de la Universitat Ramon Llull.

El primer simposi, coordinat per la Dra. Marta Marimon, professora de la Universitat de Vic, tractarà sobre participació i xarxes socials. El segon simposi, coordinat pel Dr. Joaquín Gairín, catedràtic de la Universitat Autònoma de Barcelona, se centrarà en la privacitat i seguretat a la xarxa.

En tercer lloc, la Dra. Montse Guitert, professora de la Universitat Oberta de Catalunya, coordinarà el simposi d’actitud digital (accions per a un ús responsable de les TIC i els mitjans digitals) i per acabar, el Dr. Antonio Bartolomé, catedràtic de la Universitat de Barcelona i el Dr. José Manuel Moral, professor de tecnologia educativa de la Universitat de Barcelona, seran els coordinadors del simposi de Block Chain (cadena de valor).

La conferència de l’acte de cloenda serà a càrrec del Dr. Francesc Torralba, filòsof i professor titular de la Universitat Ramon Llull. Aquí podreu trobar el programa complet i en aquest enllaç us podreu registrar.

• Enviar a un amic