Jornada Internacional de la RedAGE

12.4.2018

La RedAGE o Xarxa de Suport a la Gestió Educativa celebrarà el proper 12 d'abril de 2018 els seus deu anys d'existència amb la celebració d'una Jornada Internacional el lema principal de la qual és "La gestió escolar a Iberoamèrica: avenços i desafiaments".

La RedAGE commemora aquest 2018, doncs, el seu desè aniversari i, per celebrar-ho, ha organitzat una Jornada Internacional en la qual participaran destacats acadèmics per analitzar la situació de la recerca i la formació en gestió educativa en l'àmbit Iberoamericà.

La RedAGE és una associació civil sense ànim de lucre que té entre els seus objectius promoure la reflexió, l'anàlisi i la formació en l'àmbit de la gestió educatiu. Hi participen de la mateixa més de 30 institucions d'educació superior, pertanyents a 16 països diferents, i col·labora activament amb més de 500 organitzacions del context iberoamericà amb la qual difon i potencia accions vinculades a la gestió educativa. Aquí pots consultar el porgrama i la resta d'informació sobre la Jornada.

Jornada Internacional de la RedAGE: La gestió escolar a Iberoamérica: avenços i reptes.