III Seminari Internacional de Doctorands de l’EDO-UAB

29.6.2017
El grup -

El passat 28 de juny es va desenvolupar el III Seminari Internacional de Doctorands vinculats a l’EDO-UAB.

El III Seminari Internacional de Doctorands que estan desenvolupant les seves tesis doctorals vinculades al Doctorat en Educació de la Facultat de Ciències de l'Educació de la Universitat Autònoma de Barcelona, sota la direcció de membres de l'Equip de Desenvolupament Organitzacional.

El seminari va tenir els següents objectius:

- Fomentar la vinculació dels doctorands en l'equip EDO.
- Intercanviar experiències i coneixements.
- Conèixer les línies de treball, les investigacions i els productes generats per tots els participants.
- Presentar les accions formatives, d'innovació i cooperació desenvolupades per EDO.

Igual que  en edicions anteriors, la trobada s’ha realitzar aprofitant la presència dels doctorands a la UAB per participar en els tribunals de seguiment de les seves tesis doctorals programats per al mateix dimecres 28 al matí. Fruit del seminari, els doctorands han pogut conèixer més de prop les línies d'investigació que desenvolupen els diferents subgrups de l'EDO, veure les possibilitats de col·laboració en els projectes d'investigació en curs i la viabilitat de seguir vinculats amb el Grup EDO un cop finalitzat el seu procés formatiu.

Per a més informació sobre el Doctorat en Educació: http://goo.gl/ieqwhh

• Enviar a un amic