II Jornades Pedagògiques de l'Institut Politècnic de Leiria

18.7.2017
Activitats -

El 17 i 18 de juliol van tenir lloc les II Jornades Pedagògiques de l'Institut Politècnic de Leiria.

El 17 i 18 de juliol el Politècnic de Leiria va acollir les seves II Jornades Pedagògiques on el director de l'EDO i degà de la Facultat de Ciències de l'Educació de la Universitat Autònoma de Barcelona, Joaquín Gairín, va du a terme la conferència inaugural sota la temàtica "Programar i avaluar per competències". Aquesta sessió plenària, que va tenir lloc a l'inici de les jornades, va donar el tret de sortida a l'esdeveniment.

Concretament la trobada va tenir lloc a l'auditori de la Facultat de Ciències de la Salut (ESSLei) de l'institut. L'objectiu de les jornades va ser promoure l'intercanvi d'experiències i el debat i la reflexió sobre els processos d'ensenyament i aprenentatge. D'aquesta manera també es va promoure l'adopció de noves metodologies així com l'èxit acadèmic dels estudiants del centre.

Durant els dos dies, mitjançant diverses sessions plenàries, es van realitzar intercanvis de pràctiques i tallers amb l'objectiu de desenvolupar el treball al voltant de diferents temàtiques que van des de l'aprenentatge basat en problemes, l'avaluació de l'aprenentatge i la interacció entre els contextos acadèmics i professionals.

• Enviar a un amic