II Jornada Projecte APESE (I+D+i RETOS)

07.7.2016

L’equip de treball de la recerca “Accés i permanència de grups vulnerables a l’educació secundària no obligatòria. Creació i validació d’un model d’intervenció” (EDU2013 47452-R) es reuneixen el 7 de juliol de 2016 a la Universitat Autònoma de Barcelona. Aquesta reunió, que donarà lloc també a la II Jornada del projecte RETOS, servirà per a presentar els avanços del projecte i, especialment, el desenvolupament de l'aplicació del model als centres de secundària post-obligatòria.
A més de les persones de l'equip del projecte, està previst que també assisteixin representats dels instituts on s'està duent a terme aquesta col·laboració.

El projecte, coordinat per la Doctora Carme Armengol, i en el que participen diversos membres de l’EDO, comptarà amb la presència d’investigadors de la Universidad de Castilla La Mancha, de la Universidad Complutense de Madrid, de la Universitat de Lleida i de la Universidad Nacional a Distancia.

Per a més informació sobre el projecte: http://goo.gl/gMXDqE

El 7 de juliol tindrà lloc a la UAB la II Jornada del Projecte, que reunirà tot l’equip de treball, així com a experts i representants dels centres que han col·laborat en l’estudi de camp.