II Congrés Internacional SEI

25.4.2017
Conferències -

II Congrés Internacional SEI “Societat, Educació i Inclusió” a la Universitat de Granada el 25, 26 i 27 d’abril.

Els dies 25,26 i 27 d’abril es desenvolupa el II Congrés Internacional SEI amb el lema “Societat, Educació i Inclusió”, on el director del grup EDO DE LA Universitat Autònoma de Barcelona, el doctor Joaquín, Gairín Sallan, realitza la conferència inaugural titulada “La inclusió, un repte social i educatiu”. El congrés, co-coordinat pel Dr. Mohammed El Homrani, membre de l’EDO-UGR, té lloc a la Facultat de Ciències de l’Educació de la Universitat de Granada i tindrà una durada de tres dies.

El congrés s’estructura a través de conferències, simposis i taules de comunicacions i pòsters, les quals es publicaran en un llibre d’actes. Està adreçat a tots els professionals de l’educació social i d’audició i llenguatge, mestres i professors d’infantil, primària, secundària, batxillerat i formació professional així com a estudiants de grau, màster i doctorat d’educació infantil primària pedagogia.

Aquesta edició pretén generar un espai de debat i reflexió sobre temàtiques com el desenvolupament comunitari, la intervenció socioeducativa i psicopedagògica, els programes de compensació cultural, oscil·la i educativa, l’organització, gestió i lideratge en contextos formals i no formals, diversitat i sectors vulnerables i polítiques de mediació social.

Per a més informació, consulta la web oficial del Congrés: https://www.congresoseiugr.com/

• Enviar a un amic