Georgeta Ion participa a la Jornada sobre Innovació Docent de la UAB

16.5.2018
Activitats -

La professora i membre del Grup EDO presenta el seu projecte sobre didàctica i organització educativa.

‘Estratègies d’avaluació entre iguals i el feedback per a la millora de competències en la formació d’estudiants de Ciències de l’Educació’, així titula Georgeta Ion el seu projecte a la Jornada sobre Innovació Docent de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB).

El projecte, que compta amb la col·laboració de 13 altres docents, entre els quals figuren altres membres de l’EDO. L’experiència s’ha portat a terme en el marc de l’assignatura Educació i Contextos Educatius. Aquesta és una assignatura anual de Formació Bàsica Compartida de la Facultat de Ciències de l’Educació de la UAB.

El projecte s’ha fonamentat en experiències d’avaluació i feedback i projectes de recerca vinculats a la temàtica en els que havien participat part del professorat implicat en aquesta assignatura.

Els objectius que s’han perseguit es divideixen en dues categories. Per una banda, s’han platejat dos objectius d’innovació docent i per altre banda s’han proposat objectius de recerca consistents en analitzar l’impacte i la satisfacció de dels agents implicats que han de permetre conèixer com s’ha desenvolupat l’experiència facilitar la seva posterior transferència a altres assignatures i titulacions.

• Enviar a un amic