Evaluación institucional en enseñanza obligatoria en Iberoamérica

17.3.2017
Publicacions -

Joaquín Gairín i Anna Díaz Vicario, han coordinat l'informe 8 de RedAGE sobre els sistemes d’avaluació institucional Iberoamericans.

Joaquín Gairín i Anna Días Vicario, membres de l’EDO-UAB, amb la col·laboració de 44 autors més, han coordinat l’informe titulat:  “Sistema d’avaluació institucional en ensenyament obligatori Iberoamericà.

Aquest document té com a objectiu analitzar com s’avaluen els centres educatius en la seva totalitat. Sobretot fa èmfasi en conèixer l’organització i desenvolupament del sistema d’avaluació que es realitza a cada un dels països que formen part de la RedAGE. Per fer-ho recull la visió de 43 especialistes de tretze països iberoamericans sobre les maneres d’entendre i promoure l’avaluació institucional dels centres educatius d’educació obligatòria.

L’orientació del llibre està vinculada a la trobada anual que la Red de Apoyo de Gestión Educativa (RedAGE) va realitzar el 16 i 17 de maig del 2016 a  ciutat de Leiria (Portugal). La publicació cobreix l’objectiu de la RedAGE de fomentar l’intercanvi d’experiències, la promoció del coneixement sobre l’administració i la reflexió sobre la pràctica de la gestió.

La finalitat última és millorar el funcionament dels centres educatius procurant que siguin de qualitat i un instrument per al canvi professional i social.

Per a consultar la publicació: https://goo.gl/PW9dBe

  • Enviar a un amic