Els graus de la UAB milloren posicions al rànquing del diari 'El Mundo'

16.5.2017
Formació -

Vint graus de la UAB es situen en els cinc primers llocs d'Espanya segons el rànquing del diari El Mundo.

La UAB destaca un any més al rànquing sobre els 50 graus més demandats d'Espanya que elabora El Mundo: ha millorat els resultats del 2016 i ha assolit la segona millor puntuació, només superada per la Universitat Complutense de Madrid.

Concretament, vint graus de la UAB (un més que l'any passat) figuren en els cinc primers llocs de la classificació a les seves respectives categories. D'aquests, cinc han assolit la primera posició: Ciències Ambientals, Ciència Política i Gestió Pública, Comunicació Audiovisual, Publicitat i Relacions Públiques i Veterinària.

A més, s'han classificat en segon lloc els graus de Biologia, Física, Traducció i Interpretació, Educació Social, Educació Infantil i Educació Primària. El professorat de l’EDO imparteix docència en aquests últims tres graus esmentats.

El Mundo analitza cinquanta graus impartits a universitats d'arreu de l'Estat. D'aquests cinquanta, la UAB imparteix trenta-cinc. Els resultats de la classificació es basen en les dades obtingudes a través de les pròpies universitats, qüestionaris per a professors i d'altres indicadors objectius com ara els rànquings internacionals o els informes de l'Agència Nacional d'Avaluació de la Qualitat i Acreditació (ANECA).

• Enviar a un amic