El repte de les organitzacions educatives actuals

25.7.2017
Activitats -

El director del grup EDO, Joaquín Gairín, ha realitzat una conferència a la Universitat ORT d’Uruguai sobre les organitzacions educatives actuals.

Avui el doctor en Filosofia i Lletres de la Universitat Autònoma de Barcelona, Joaquín Gairín, ha realitzat una conferència a la Universitat ORT Uruguai, a Montevideo, titulada “El repte de les organitzacions educatives actuals: promoure i impulsar l’atenció als grups vulnerables.”

L’objectiu de la trobada ha estat reflexionar sobre les estratègies dirigides a recuperar el sentit i la utilitat de les organitzacions educatives actuals com a instruments per a la transformació social de l’educació.

Hi ha circumstàncies que tornen endogàmiques les organitzacions educatives actuals i que segrestades sota processos normatius o interessos col·lectius concrets. Per replantejar-ne el sentit s’ha de determinar el seu vincle amb la societat i el seu compromís amb la justícia social. Aquestes relacions són les que han estat analitzades a la conferència d’avui en la qual el doctor Gairín ha revisat algunes de les estratègies actuals dirigides a recuperar el sentit i la utilitat social d’aquestes institucions.

L’activitat ha estat organitzada per l’Institut d’Educació de la Universitat ORT Uruguai, del qual l’expositor, el Dr. Joaquín Gairín, és professor visitant de postgraus en aquest institut.

• Enviar a un amic