El programa del Congrés Internacional EDO ja està complet

16.4.2018
El grup -

Del 9 a l’11 de maig hi haurà 4 conferències, 12 simposis i 8 workshops al CEFJE i l’EAPC.

Sota el lema ‘Lideratge i gestió del talent a les organitzacions’, es durà a terme la cinquena edició del Congrés Internacional EDO (CIEDO) del 9 a l’11 de maig. Després del ‘acte d’inauguració a les 9 del matí, vindrà:

Conferències

Nancy Dixon farà la primera conferència el matí del dimecres. La professora de la University of North Texas parlarà dels passos que cal seguir per ‘Convertir-se en una organització d'aprenentatge, conversa a conversa’.

El segon dia hi haurà dues conferències. Primer, Juan Freire, de la Escola de Negocis del Tecnològic de Monterrey, exposarà la conferència ‘Liderant i aprenent a l’era de la innovació continua’, mentre que el fundador de RocaSalvatella, Genís Roca, exposarà sobre ‘La transformació dels entorns personals, professionals i de les organitzacions’.

L’últim dia hi haurà l’aportació de Duncan Waite, professor d'educació i lideratge comunitari de la Texas State University, amb la conferència ‘Contra una reforma educativa hegemònica universalista’.

Simposis

El programa també està format per dotze simposis, els quals estaran dividits en 4 franges horàries. Un cop acabi la primera conferència el 9 de maig, hi haurà els tres simposis sobre ‘El rol de Recursos Humans i de Formació en el desenvolupament professional i gestió del talent’ coordinat per Jesús Martínez; ‘Gestió del coneixement com a instrument de millora organitzativa i d’aprenentatge’, coordinat per Eva Gea i Susana Ramírez; i Xavi Mas, que coordinarà el simposi sobre ‘Digital learning. La formació i l'aprenentatge de les persones en un món hiperconnectat?’

Ben dinat, reprendrem el CIEDO amb tres simposis més de forma paral·lela: ‘Xarxes corporatives per a la gestió de l'aprenentatge a les organitzacions’, coordinat per Mercedes Catalán; ‘Gestió del talent i learnability’, de la mà d’Isabel Cantón; i ‘Experiències consolidades del lideratge a les organitzacions de societat de la informació’ amb Inmaculada Aznar com a coordinadora.

L’endemà, Jordi López coordinarà el primer dels tres simposis que es duran a terme després de la conferencia de Juan Freire, amb el títol de ‘Evolució de la formació a les administracions públiques’; Mireia Ochoa parlarà de l’’Aprenentatge social i corporatiu a través de les comunitats de pràctica: experiències consolidades’; i Joaquin Gairín presentarà ‘Xarxes socials i aprenentatge informal a les organitzacions públiques’.

El darrer dia del Congrés començarà amb els tres últims simposis de forma paral·lela. Eulàlia Pla coordina el simposi sobre ‘Estudis i experiències en la gestió del talent en l'àmbit de la direcció pública’; Laura Rosillo parlarà de ‘Transferència de coneixement intergeneracional’ i David Rodríguez encapçala el simposi ‘Aprendre treballant en xarxa’.

Workshops

Dins el programa del Congrès, també hi tenen cabuda fins a 8 Workshops que es duran a terme de forma paral·lela el dimecres, de 17:30 a 19:30. Aquests seran:

• Workshop amb Metodologia LEGO® SERIOUS PLAY®
  • Aprendre a cuidar-se des del lideratge organitzacional
  • Capgirem la classe universitària: eines de planificació i avaluació
  • La visualització de la informació a les empreses: de les dades al coneixement
  • Un camí cap a l'efectivitat dels equips
  • Talent personal i organitzatiu a través de la metodologia Biopolis
  • Gamificació i motivació. Jugant molt seriosament
  • L'illa dels ocells: la relació positiva que existeix entre el coneixement dels equips i els seus resultats

Comunicacions i pòsters

De la mateixa manera, el segon dia també es duran a terme 13 taules de treball paral·leles on es parlarà de temàtiques relacionades amb el desenvolupament del lideratge, de les diferents metodologies i estratègies tant per la gestió del talent, com del coneixement a les organitzacions i institucions i de diferents formes d’aprenentatge, com per exemple, a l’hora de teixir ponts entre processos formatius i desenvolupament professional.

Consulta la programació per veure on es duran a terme els actes, si al Centre d’Estudis Jurídics i Formació Especialitzada (CEFJE) o l’Escola d’Administració Pública (EAPC).

Aquí pots consultar tot el programa.

• Enviar a un amic