Directori de la UAB

El paper dels rànquings en el màrqueting que realitzen les universitats a través dels seus webs institucionals

TítolEl paper dels rànquings en el màrqueting que realitzen les universitats a través dels seus webs institucionals
Tipus de publicacióThesis
Any de publicació2017
AutorsMorad Abadi, O
Director de tesiTomàs, M, Ion, G
Data de publicació11/2017
Resum

Els rànquings d'universitats s'han popularitzat i representen un tema d'estudi emergent (Hazelkorn, 2011; Dill, 2005; Albach, 2012; Tomàs Folch & Castro, 2015). Per això aquest estudi tracta d'estudiar el paper dels rànquings en l'estratègia de màrqueting de quatre universitats catalanes metropolitanes i com les universitats implementen la seva posició internacional a través de la seva pàgina web per respondre a les preguntes:

• De quina manera les universitats utilitzen la seva posició en els rànquings en les estratègies de màrqueting per competir millor?

• De quina manera les quatre universitats catalanes posen en relleu les seves posicions en els rànquings a través de la seva pàgina web oficial?

L'objectiu general d'aquest estudi és esbrinar el paper de la seva posició en els rànquings a través del seu lloc web oficial per destacar les seves imatges entre altres universitats, com els instruments principals per competir en els mercats globals.

Català
Campus d'excel·lència internacional U A B