El grup EDO coordina un curs formatiu de tres dies per estudiants d’Uruguay

22.1.2018
Formació -

43 estudiants de la Universidad de la República d’Uruguay arriben a Barcelona del 22 al 24 de gener.

Un grup de fins a 43 estudiants de la Universidad de la República (Uruguay) arriben a Barcelona per participar en una formació específica sobre el model educatiu de primària i secundària d’Espanya.

Es tracta d’una estada de tres dies, entre el 22 i el 24 de gener, que ha estat gestionada en el marc del programa Study Abroad UAB. D’aquesta manera, els alumnes es formaran a la Casa de la Convalescència (Barcelona) i rebran 18 hores lectives que els permetrà conèixer els plantejaments que es realitzen a Espanya en diferents temàtiques de l’àmbit de l’educació; també tindran l’oportunitat d’intercanviar experiències i la reflexió col·lectiva de les qüestions plantejades.

L’activitat està coordinada pel Dr. Joaquín Gairín i compta amb el suport de vuit docents més, els quals impartiran diferents sessions sobre el funcionament de l’Educació infantil, primària i secundària, així com explicaran quins són els reptes actuals en camps com la didàctica de les ciències socials, l’expressió artística, la llengua, la literatura o la música.

El grup treballarà amb sessions que contemplen exposicions, treballs en grup o tallers i plenaris, esdevenint així una formació didàctica i creativa, que, en moments, es dividirà en dos grups en funció de les etapes educatives sobre les quals els participants han manifestat interès per descobrir (educació infantil i primària per una banda; i per l’altra educació secundària).

Per a més informació sobre les temàtiques dels cursos a mida que es realitzen a l’EDO, podeu clicar al següent enllaç.

• Enviar a un amic