El cinquè cicle #eapcOpenLab està relacionat amb la temàtica del CIEDO

12.2.2018
Seminaris

El lema del seminari és ‘Gestionar el talent del personal públic o no gestionar-lo... aquesta és la qüestió’.

L’Escola d’Administració Pública de Catalunya (EAPC) celebra la seva cinquena edició del cicle #eapcOpenLab el 27 de febrer amb Daniel Gimenez Roig com a conferenciant. El seminari tractarà sobre el talent a les administracions públiques, la necessitat de gestionar-ho i com motivar que el personal públic s'il·lusioni en compartir els seus talents amb la seva organització.

Amb el lema ‘Gestionar el talent del personal públic o no gestionar-lo... aquesta és la qüestió’, es tracta d’una temàtica intrínsecament relacionada amb el V Congrés CIEDO, que porta per títol de ‘Lideratge i gestió del talent en les organitzacions’.

L’estructura de la jornada té dues parts. Durant la primera es parlarà sobre el talent a les administracions públiques, la necessitat de gestionar-ho i com motivar que el personal públic s'il·lusioni en compartir els seus talents amb la seva organització. A la segona part, s'establirà una conversa entre els ponents i el públic sobre la temàtica de la sessió.

L’#eapcOpenLab té com a finalitat ser un espai de trobada permanent de coneixement i idees, on l'Escola sigui el motor de canvi per a la construcció d'unes administracions públiques obertes. El 27 de febrer se celebrarà la cinquena edició a partir de les 9:15h.

Per la seva banda, Daniel Gimenez Roig és Responsable de Gestió del Coneixement a l'Agència de Salut Pública de Catalunya (ASPCAT). També és membre de l'Equip de Gestió de Coneixement de l'ASPCAT, amb el qual han desenvolupat i apliquen amb èxit, un pla de gestió del coneixement basat en el treball col·laboratiu en comunitats de pràctica (CoP) que innoven perquè treballen i aprenen en xarxa.

Aquí pots consultar el programa sencer del V cicle #eapcOpenLab.