Comunitat de Creació i Gestió del Coneixement

23.4.2018
Formació -

La Comunitat de Creació i Gestió del Coneixement s’estrena amb més de 20 participants d’administracions i empreses.

La primera trobada de la Comunitat de Creació i Gestió del Coneixement que promouen conjuntament EDO-SERVEIS i NEOS va tenir lloc a l’Edifici Eureka del Parc de Recerca de la Universitat Autònoma de Barcelona el passat 18 d’abril.

L’objectiu d’aquesta comunitat és promoure la reflexió i l’intercanvi d’experiències en relació a l’aplicació de processos i eines per a la creació i gestió del coneixement col·lectiu dins de les organitzacions i entre diferents organitzacions.

En aquest sentit, s’ha convidat a participar d’aquesta comunitat responsables de formació, gestió del coneixement o promotors d’innovació de diferents empreses i administracions públiques entre els que destaquen l’Ajuntament de Barcelona, el Consorci de Normalització Lingüística, SAP, Institut Catalá de Salut, Solid Selection, Institut de Seguretat Pública de Catalunya, Agència de Salut Pública de Catalunya, MC Cyclops, ERECAT, Humannova, Entrenadores de Talento o la Diputació de Lleida, entre d’altres.

La comunitat realitzarà trobades periòdiques per a analitzar experiències concretes sobre processos de creació i gestió del coneixement, buscant l’establiment de sinèrgies entre les diferents organitzacions que hi participaran i la col·laboració mútua per a promocionar aquest tipus de processos en el marc de les organitzacions, així com l’aprenentatge mutu. Aquesta activitat, així mateix, permet transferir els coneixements adquirits per EDO-UAB al llarg de més d 15 anys d’anàlisis sobre els processos de gestió del coneixement en el marc de les organitzacions.

• Enviar a un amic