Com utilitzen els rànquings els webs institucionals de les universitats?

30.11.2017
Recerca -

Tesi doctoral a càrrec de Omid Morad sobre el paper dels rànquings en el màrqueting de les universitats.

El doctorand Omid Morad defensarà la tesi doctoral amb el títol de ‘El paper dels rànquings en el màrqueting que realitzen les universitats a través dels seus webs institucionals’ el dijous 30 de novembre. La tesi doctoral ha estat dirigida per la doctora Marina Tomàs i la doctora Georgeta Ion, de la Universitat Autònoma, emmarcada dins el Doctorat en Educació.

La recent popularització dels rànquings a les universitats fa que aquestes s’hagin convertit en un tema d’estudi emergent. Per això aquesta tesi tracta d'estudiar el paper dels rànquings en l'estratègia de màrqueting de quatre universitats catalanes metropolitanes i com les universitats implementen la seva posició internacional a través de la seva pàgina web per respondre a les preguntes:

· De quina manera les universitats utilitzen la seva posició en els rànquings en les estratègies de màrqueting per competir millor?

· De quina manera les quatre universitats catalanes posen en relleu les seves posicions en els rànquings a través de la seva pàgina web oficial?

L'objectiu general d'aquest estudi és esbrinar el paper de la seva posició en els rànquings a través del seu lloc web oficial per destacar les seves imatges entre altres universitats, com els instruments principals per competir en els mercats globals.

La defensa tindrà lloc a la Sala de Graus de la Facultat d’Educació el dijous 30 de novembre a les 12 h. La defensa de tesi és oberta al públic que vulgui presenciar-la.

• Enviar a un amic