Cerimònia de lliurament de premis extraordinaris de Doctorat

30.11.2017
Premis -

Aleix Barrera, del Grup EDO, ha estat guardonat amb un dels premis que atorga l’Escola de Doctorat i Alumni UAB.

L’Escola de Doctorat va celebrar l’acte semestral en què es fa entrega dels premis extraordinaris de Doctorat i on també es lliuren els títols de doctor i doctora. En aquest sentit, la UAB és una de les universitats catalanes capdavanteres pel que fa a la producció de tesis i genera aproximadament una tercera part de les tesis catalanes que es produeixen anualment.

Els Premis Extraordinaris posen en valor aquelles tesis que han rebut la qualificació d’Excel·lent Cum Laude, i que, segons el CAPD de cada programa de doctorat, hagi destacat per la seva aportació i avenç en els diferents àmbits sobre els quals treballa la UAB.

Per la seva banda, Aleix Barrera, membre de l’EDO, ha estat guardonat per la seva tesi titulada ‘La transferència de los aprendizajes adquiridos en Comunidades de Práctica en la Administración Pública’. En aquest enllaç et pots descarregar el treball. La tesi de Barrera tenia com a objectiu valorar les variables que influeixen en el procés de transferència al lloc de treball dels aprenentatges adquirits mitjançant comunitats de pràctica professional a l’Administració Pública.

Han resultat guardonats, en el mateix programa de Doctorat i en la mateixa edició, la Dra. Katia Veronica Pozos Pérez (‘Evaluación de Necesidades Formativas sobre la Competencia Digital del Profesorado Universitario para la Sociedad del Conocimiento’) i el Dr. Adrià Pagès Mimó (‘Evaluación de resultados del programa de sensibilización y reducación para una movilidad segura como Medida Penal Alternativa’).

• Enviar a un amic