Canvi institucional per a la inclusió a l'educació superior

14.3.2018
Conferències -

La Conferència Internacional Access4All se celebrarà els dies 26 i 27 de juny a la Universitat de Bucarest (Romania).

La conferència presentarà els principals resultats del projecte A4A i reforçarà així la xarxa d'institucions i professionals interessats en la dimensió social de l'educació superior.

A més, la trobada hauria de ser una oportunitat per analitzar i discutir la realitat i les perspectives d'inclusió en l'educació superior, així com promoure l'intercanvi d'experiències i bones pràctiques per fomentar la dimensió social de l'educació superior.

ACCESS4ALL és un projecte internacional recolzat per la Unió Europea i centrat en permetre el desenvolupament i l'intercanvi de polítiques i pràctiques orientades a millorar l'accés i l'èxit a l'educació superior.

El grup objectiu està representat per directors universitaris, acadèmics, investigadors, directors d'escoles secundàries, assessors i professors, responsables polítics i experts en l'àmbit de la inclusió i gestió social en l'educació superior.

Els membres de l'EDO representen els comitès organitzadors i científics, compartint el seu treball amb professors i membres d'altres universitats, com Universitatea din Bucureşti (Romania), Universitat de Bergamo (Itàlia), Institut Politècnic de Leiria (Portugal), Universitat de Bristol (Regne Unit) i Universitat de Jyväskylä (Finlàndia).

La conferència tindrà lloc els dies 26 i 27 de juny a la Universitat de Bucarest.

• Enviar a un amic