Nou Twitter del Postgrau en Competència Digital Docent

Estrenem nou canal de Twitter on podràs veure i seguir les últimes novetats i informacions sobre la CDD.

Manifest per una Nova Cultura d’Aprenentatge

Publicat aquest Manifest que situa l’aprenentatge com a un element prioritari en el marc institucional i que interpel·la al conjunt de professionals amb responsabilitat en la direcció d’organitzacions i equips de treball.

Educació en Bioeconomia a Europa

El pròxim 3 de juny Aleix Barrera presentarà el projecte UrBIOFuture en un webinar organitzat pel  Consiglio Nazionale delle Ricerche.

Entrevistes a Carme Armengol i David Rodríguez

Carme Armengol i David Rodríguez reflexionen sobre gestió educativa, capital intangible i gestió del coneixement al canal de YouTube “Calidad y mejora educativa”.

Defensa de Treballs Finals de Postgrau

Els dies 15 i 18 de maig els alumnes del Postgrau en Direcció de Centres per a la Innovació Educativa duran a terme les defenses dels seus Projectes final d’Estudis.

La UAB millora en el rànquing QS by Subject

La UAB se situa entre les 100 millors universitats del món en vuit matèries més, segons destaca el QS World University Rankings by Subject. La universitat millora la seva posició en tots els àmbits generals del rànquing.

Fomentant l’Autoregulació dels mestres

S’han publicat vuit infografies del projecte “Estratègies d'autoavaluació per a l'autoregulació d'aprenentatges i el desenvolupament professional docent”.

PBEtools experiències a escoles

El projecte PBEtools ha dut a terme una nova iniciativa amb tres escoles

Congreso EDO 2020
Es manté el programa CIEDO 2020

El VI Congrés Internacional EDO 2020 "La nova gestió del coneixement" confirma que mantindrà la mateixa programació els dies 11, 12 i 13 de novembre.