Actituds del professorat davant la innovació curricular

29.11.2017
Recerca -

Tesi doctoral a càrrec de Galia Meneses Riquelme sobre el professorat a la Universitat de Tarapacá (Chile).

La doctoranda Galia Meneses va defensar la tesi doctoral amb el títol de ‘Actitudes del profesorado ante la innovación curricular. El caso de la Universidad de Tarapacá’. La tesi doctoral ha estat dirigida per la doctora Marina Tomàs i tutoritzada pel Doctor Joaquín Gairín, de la Universitat Autònoma, emmarcada dins el Doctorat en Educació.

Les dimensions que es van establir en l'estudi van correspondre a la disposició davant la innovació curricular, el canvi en la institució, estructura i funcionament, i el professor com a agent curricular de canvi. A rel d’això, el propòsit de la investigació va ser determinar les actituds del professorat davant la innovació curricular. Per això va ser necessari analitzar l'apreciació que tenien els professors sobre la seva disposició que manifestaven sobre el canvi per al procés d'innovació curricular.

La defensa va tenir lloc a la Sala de Graus de la Facultat d’Educació el 15 de novembre, el mateix dia que William Eduardo Pulido, el qual va defensar la seva tesi sobre inclusió a l’educació superior colombiana i David Henriquez, que va presentar la tesi sobre la percepció del prejudici ètnic dels estudiants aymara.

• Enviar a un amic