6º Congrés Iberoamericà de Qualitat Educativa

15.5.2017
Activitats -

Els dies 6, 7 i 8 de juliol de 2017 tindrà lloc, a la UAB, el VI Congrés Iberoamericà de Qualitat Educativa.

El 6ª congrés CICE tindrà lloc els dies 6, 7 i 8 de juliol de 2017 a la Universitat Autònoma de Barcelona. L’organitzador principal és la Comissió Iberoamericana per a la Qualitat Educativa on també hi participaran el grup recerca EDO-UAB i la Universitat Internacional de Catalunya.

Aquest any la trobada es presenta amb l’eslògan Neuroeducació: la nova frontera pedagògica. Els actes del congrés es duran a terme a la Facultat de Lletres i a la Facultat de Traducció i interpretació del Campus de Bellaterra.

Al llarg de les jornades es realitzaran conferències, taules educatives i seminaris per tal de generar un espai de debat i reflexió al voltant de diferents temàtiques com neurociències, qualitat i currículum, la didàctica, la política educativa, l’avaluació i ciència i tecnologia. Aquestes activitats pretenen donar resposta a  les necessitats de transferència de coneixement i establiment de xarxes professionals i institucionals a nivell internacional.

• Enviar a un amic