3a Conferència Internacional sobre Comunicació i Educació en la Societat del Coneixement

29.11.2017
El grup -

Georgeta Ion, membre de l’EDO, va participar de la Conferència i en diferents tallers a Timisoara (Romania).

La doctora i membre de l’EDO Georgeta Ion, va assistir a la celebració de la tercera Conferència Internacional sobre Comunicació i Educació en la Societat del Coneixement, la qual es va celebrar a Timisoara, Romania, els dies 9 i 10 de novembre.

A mesura que es fa cada cop més evident que els reptes i els problemes en el desenvolupament d'una societat basada en el coneixement són exponencialment més resistents als enfocaments tradicionals dels canvis orientats a regular les habilitats i el conjunt de capacitats atribuïbles a l'individu, la conferència d'aquest any anava enfocada a  estimular la reflexió i el diàleg sobre com podria ser col·lectiu la creació de capacitats augmenta el progrés, en alguns dels temes educatius, socials, culturals, geopolítics i econòmics més complexos actuals.

En aquest sentit, Ion va protagonitzar un keynote speech sobre la gestió de la investigació i la formació del personal investigador en les universitats espanyoles. A més, la doctora va participar en diferents tallers sobre avaluació basada en competències i feedback  al Departament d’Educació de la Universitatea de Vest din Timisoara.

• Enviar a un amic